Relații internaționale


Relații internaționale

Rambursări

Procedură universitară

Vă rugăm să citiți Procedura pentru rambursarea taxelor de învățământ.

Criterii de eligibilitate

Studenții au posibilitatea de a înregistra o cerere pentru rambursarea parțială a taxelor de învățământ. Din suma finală se vor reține:

  1. O deducere de 5% a Ministerului Educației pentru evaluarea dosarului dumneavoastră de admitere
  2. Orice taxe și/sau comisioane de schimb valutar pe care Universitatea le va suporta pentru a procesa transferul bancar

Notă: Vă rugăm să luați la cunoștință că rambursările se pot efectua numai către contul bancar din care au fost plătite taxele de învățământ.

Retragerea de la programul de studiu

Studenții înmatriculați care se retrag de la programul de studiu pot primi un maximum de 50% din cuantumul taxelor de învățământ plătite.

Cererile de rambursare pot fi primite numai:

  1. până la finalul semestrului I al programului de studiu
  2. respectând Datele limită relevante

Date limită

Cererile de rambursare vor fi acceptate numai:

  1. În primele 6 luni de la începerea anului universitar (în octombrie)
  2. Până la data de 1 mai

Important: NU se vor rambursa taxele de învățământ dacă cererea de rambursare este primită după datele limită relevante.

Cum se trimite cererea ?

Vă rugăm să trimiteți toate documentele necesare din Procedura pentru rambursarea taxelor de studiu către Biroul Studenților Internaționali.

Documente utile